לקוחות מרוצים נאמנים וחוזרים הינם סוכני המכירה הטובים ביותר של הארגון בו אנו עובדים.
שימור לקוחות בעידן המודרני נעשה בראש ובראשונה באמצעות שירות יוצא דופן ללקוחות קיימים.
ניבחן מהו הערך המוסף בשירות האיכותי בתחום פעילות הארגון.
הכשרת הצוותים למתן שירות בעל ערך יחודי ללקוח הוא משימה מאתגרת.
במהלך הלמידה יעשה שימוש בטכניקות מתחום האימון האישי והעסקי לאימון צוותים במתן שירות, חיבור למצפני השירות הפנימי, לימוד עקרונות "ההקשבה השירותית" ועוד.
מהו סטריאוטיפ, כיצד הוא משרת אותנו והיכן הוא פוגע בנו בבואנו לתת ערך בשירות.
ייבחנו עקרונות השירות האיכותי, כיצד להשתחרר מסטריאוטיפים מעכבי שירות ומה נדרש מנותן שירות על מנת להצליח בתפקידו.
טיב השירות הפנימי הוא שייקבע את איכות השירות החיצוני...
הסדנה מטפלת במערכת היחסים של קו ומטה בארגונים נותני שירות ומטרתה להראות את הקשר בין השניים ובניית שת"פ פורה שיבטיח מתן שירות איכותי ללקוח.
השירות המוכר הפך להיות נידרש לאור רמת התחרותיות ההולכת וגדלה כיום בשוק.
מטרתו לתת את מכלול השירותים ללקוח במקום אחד להקל על פעילותו ולהגדיל את מכירות הארגון.
בבסיס סגירת עסקאות מול לקוחות עומדים סוג היחסים שהצלחנו ליצור עימם.
יחסים אילו הם תלויים בתקשורת הבינאישית שלנו במצבי מכירה.
יילמדו עקרונות התקשורת הבינאישית, הקשבה, בהירות, מתן ערך ויתורגלו ביישומם בפועל.