היכולת שלנו להשיג תוצאות יוצאות דופן ובטווח קצר תלויה במידה רבה מאוד בכח האדם המקיף אותנו ומידת מחויבותו לארגון ולמנהל אותו.
תחום משאבי אנוש בארגון והדרך בה הוא מטפל בנושאים העומדים בסדר היום הארגוני הינו השתקפות של תפיסת הארגון ומכן שתעשה עבודת הסתכלות פנימה ארגונית.
1. מהם הערכים וה DNA הערכי של החברה?
2. מה מפעיל ומייחד את האנשים שלנו ואותנו?
3. מהו האתגר המשמעותי ביותר שלנו מול העובדים?
4. מה מקומם של מנהלי החברה בהשגת היעדים וניהול האנשים?
5. מה התפיסה שלנו לגבי מצויינות ארגונית ומדיניות התגמול של הארגון?
באמצעות תהליך משותף אנו נענה על השאלות הללו, נגדיר את תפיסת הארגון לעובדים ונבנה ביחד תוכנית עבודה שתשתקף בתהליכים הבאים:
• תהליך גיוס וקליטה של עובדים חדשים
• תהליכי הערכת עובדים
• תהליכי תגמול ושכר
• פיתוח מנהיגות אישית
• פיתוח צוותים ומנהלים
• פיתוח תוכנית הדרכה ורווחה ארגונית
• הגדרת תרבות ארגונית אליה נשאף.
• הבנה ודרך פעולה בהירה ומגובשת בנושא התייחסות למשאב האנושי בארגון.
• סט של נהלים/טפסים ותהליכי עבודה בתחומי הפעילות המרכזים של עבודת משאבי אנוש בארגון.
• תוכנית עבודה שנתית למנהלת משאבי אנוש.
• חניכה וליווי אישי לאנשי משאבי אנוש או מנהלים אחרים האחראים על הנושא בארגון.